Hello :O

17:22 , 22 December 2011 , Thursday .

Today is my first day . Alahai. tak reti speaking aa . Hari ni hari pertama Farra tulis dekat blog . Farra baru je selesai exam (SPM) , so dari tak buat apa-apa better tulis blog la. Masih berjinak-jinak lagi . Apa-apa pun Farra dah cuba . Secara jujur ni Farra ni jenis tak ramah sangat dan tak tahu sangat nak tulis apa dekat sini . Farra ni tak ramah . Bak kata budak senior Farra " muka teging" . Bukan Farra ni sombong tapi tak reti nak bebual sangat . Tapi orang yang hanya rapat dan kenal Farra je tahu perangai Farra ni macam mana. Hopefully , orang yang tak seberapa rapat dengan Farra atau yang tak kenal Farra , korang jangan pernah ada niat nak buat cerita pasal Farra pulak yea . Tuhan marah .

Thank a lot sebab sudi jadi kawan Farra dan terima Farra seadanya serta kekurangan Farra . Love you all <3

Saturday 17 March 2012

00:24 18032012

Hari ni aku jadi stalker semua orang yang pernah jadi sebahagian daripada hidup aku. Aku tertengok FIRST LOVE MONKEY aku punya FB. Pehh! Hot la siakk! Bebual serupa cipan! Aku ingat kau dah tak mainkan perasaan orang tapi kau tak ubah lagi. Tetiba kau muncul dalam hidup aku suruh aku tunggu kau tapi kau pergi dekat betina lain. Apa cerita kasanova??? Kau tak payah nak cakap yang kononnya aku ni suka permainkan perasaan kau, tapi kau tu pun sama. Mainkan perasaan perempuan. Cukup-cukup la tu A***. Nasib baik aku tak termakan dengan kata-kata kau. kalau tak, merana balik hidup aku. Nasib baik juga aku tak tunggu kau. ALHAMDULILLAH! Aku berSYUKUR sangat. Kau dari zaman sekolah sampai sekarang memang tak henti-henti menuyusahkan hidup aku. Bila aku dah mula lupakan kau, tiba-tiba kau muncul balik dalam hidup aku selepas 3tahun kau menghilang. Menyesal aku kenal, sayang, rindu kau macam nak gila. Menyesal sangat-sangat la siott! Terima kasih atas kasih sayang yang pernah kau berikan dulu. Masa mula-mula kenal " PIJAK SEMUT PUN TAK MATI" tapi sekarang "GAJAH KALAU KAU PIJAK PUN MATI". Pasal kau PARENT aku suruh aku pindah sekolah takut aku jadi SOSIAL. Tapi sekarang... NO COMMENT! THANK A LOT to A*** M******* A***** BIN O***. Dasar LELAKI KASANOVA! Berbahagialah kau dengan kehidupan kau sekarang!

No comments:

Post a Comment