Hello :O

17:22 , 22 December 2011 , Thursday .

Today is my first day . Alahai. tak reti speaking aa . Hari ni hari pertama Farra tulis dekat blog . Farra baru je selesai exam (SPM) , so dari tak buat apa-apa better tulis blog la. Masih berjinak-jinak lagi . Apa-apa pun Farra dah cuba . Secara jujur ni Farra ni jenis tak ramah sangat dan tak tahu sangat nak tulis apa dekat sini . Farra ni tak ramah . Bak kata budak senior Farra " muka teging" . Bukan Farra ni sombong tapi tak reti nak bebual sangat . Tapi orang yang hanya rapat dan kenal Farra je tahu perangai Farra ni macam mana. Hopefully , orang yang tak seberapa rapat dengan Farra atau yang tak kenal Farra , korang jangan pernah ada niat nak buat cerita pasal Farra pulak yea . Tuhan marah .

Thank a lot sebab sudi jadi kawan Farra dan terima Farra seadanya serta kekurangan Farra . Love you all <3

Wednesday 15 May 2013

sad short story :'(

GF : awak , saya nak cincin hubungan kita .
BF : untuk ape ? malas la . awak , petang ni kita jumpa tempat biasa ok ?
GF : hurm .. yelah .
BF : awak , cuba tutup mata awak . saya nak bagi hadiah .
GF : hadiah ? ok ..
BF : ok .. cuba tengok ni . saya  belikan patung beruang untuk awak .
GF : awak ! saya tak nak patung beruang . saya nak cincin hubungan kita !
( sambil membaling patung beruang itu di jalan raya )

lelaki itu pun terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada dalam gengamannya . tiba-tiba sebuah bas meluru ke arah lelaki tersebut dan badannya di gilis sehingga lelaki tersebut tidak berdaya untuk bergerak . lalu perempuan tersebut menjerit . dalam keadaan yang bergegas . perempuan mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan tiba-tiba patung itu berkata .

' you .. see in my pocket .. '

dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik . dan patung itu terus berkata . ' will you marry me ? '

di saat itu , mengalirnya air mata perempuan tersebut . tetapi sudah terlambat untuk menyesal . kerana lelaki tersebut sudah pun pergi untuk selama-lamanya :')

No comments:

Post a Comment